Vali Gül, “Gazze Mektupları” sergisini ziyaret etti « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 13:07

Vali Gül, “Gazze Mektupları” sergisini ziyaret etti

İstanbul Valisi Davut Gül, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı ve Okçular Vakfı destekleriyle hazırlanan “Gazze Mektupları Deneyim Sergisi”ni ziyaret etti.

Vali Gül, “Gazze Mektupları” sergisini ziyaret etti
Son Güncelleme :

24 Mayıs 2026 - 16:28

İstanbul Valiliği’nden yapılan açıklamaya göre; İstanbul Valisi Davut Gül Üsküdar’da kurulan “Gazze Mektupları Deneyim Sergisi”ni ziyaret etti.

Üsküdar Meydanı’nda kurulan sergi alanını gezen Vali Gül’e, Üsküdar Kaymakamı Adem Yazıcı eşlik etti.

Gazze halkından gelen mektuplar, çocukların çizdiği resimler ve bölgeden ulaştırılan video kayıtlarının yer aldığı serginin, savaşın ve insani krizin bireyler üzerindeki etkisini gözler önüne sermeyi amaçladığı belirtildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.