Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 14:28

Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara Valisi Yakup Canbolat ile bir araya gelerek başkentin ihtiyaçları doğrultusunda yürütülen çalışmaları ve koordinasyon içinde atılacak adımları değerlendirdi.

Bakan Uraloğlu, Vali Canbolat ile bir araya geldi
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 15:58

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı Bakanlıkta ağırladığını duyurdu.

Uraloğlu, görüşmede başkentin ihtiyaçları doğrultusunda yürütülen çalışmaların ele alındığını belirterek, kurumlar arası koordinasyonla atılacak adımların istişare edildiğini ifade etti. Bakan Uraloğlu, Ankara’nın öncelikli ihtiyaçlarına yönelik çalışmaların iş birliği içinde sürdürüleceğini vurguladı.

 
 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.