Uraloğlu, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 08:54

Uraloğlu, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca’da bulunduklarını belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda atılacak adımların değerlendirildiğini ifade etti.

Uraloğlu, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı
Son Güncelleme :

27 Haziran 2026 - 10:18

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı açıklamada, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca’da olduklarını duyurdu.

Uraloğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde çeyrek asırlık istişare geleneğini sürdürdüklerini belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonunu ileriye taşıyacak adımların toplantıda hep birlikte değerlendirildiğini ifade etti.

 
 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.