İçişleri Bakanlığı, 24 ilde uyuşturucu operasyonu gerçekleştiğini duyurdu « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 12:46

İçişleri Bakanlığı, 24 ilde uyuşturucu operasyonu gerçekleştiğini duyurdu

İçişleri Bakanlığı, jandarma tarafından 24 ilde düzenlenen uyuşturucu operasyonlarında 412 kilogram uyuşturucu madde ve 367 bin 431 adet uyuşturucu hap ele geçirildiğini, 202 şüphelinin yakalandığını açıkladı.

İçişleri Bakanlığı, 24 ilde uyuşturucu operasyonu gerçekleştiğini duyurdu
Son Güncelleme :

27 Haziran 2026 - 11:54

İçişleri Bakanlığı, jandarma ekiplerince 24 ilde uyuşturucu madde satıcılarına yönelik geniş çaplı operasyonlar gerçekleştirildiğini duyurdu.

Cumhuriyet Başsavcılıkları koordinesinde, Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı analiz ve takip timlerinin desteğiyle yürütülen çalışmalarda 1.025 narkotik ve asayiş ekibi ile 6 bin 440 personel görev aldı.

Operasyonlarda toplam 412 kilogram uyuşturucu madde ile 367 bin 431 adet uyuşturucu hap ele geçirildi. Çalışmalar kapsamında 202 şüpheli yakalandı, bu kişilerden 122’si tutuklanırken 80’i hakkında adli kontrol kararı uygulandı.

Sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları üzerinden uyuşturucu ticareti yaptıkları ve örgütlü şekilde hareket ettikleri belirlenen sokak satıcılarına yönelik operasyonların sürdüğü bildirildi.

İçişleri Bakanlığı, uyuşturucuyla mücadelenin kararlılıkla devam edeceğini açıkladı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.