Türkiye ve Pakistan arasında enerji yatırımları gündemi İstanbul’da değerlendirildi « Son Bülten

25 Haziran 2026 - 14:26

Türkiye ve Pakistan arasında enerji yatırımları gündemi İstanbul’da değerlendirildi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İstanbul’da düzenlenen toplantıda Pakistanlı yetkililerle bir araya gelerek enerji sektöründeki iş birliği ve yatırım fırsatlarını değerlendirdi.

Türkiye ve Pakistan arasında enerji yatırımları gündemi İstanbul’da değerlendirildi
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 15:53

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İstanbul’da Pakistan enerji sektörü temsilcilerinin katılımıyla düzenlenen yatırım toplantısına katıldı.

Toplantıda, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ve Elektrik İşlerinden Sorumlu Enerji Bakanı Sardar Awais Leghari de yer aldı.

Görüşmede, Türk şirketlerinin Pakistan’daki özelleştirme ihalelerine katılım süreçleri, yerel ortaklık imkanları ve mevcut yatırımların geliştirilmesine yönelik stratejik adımlar ele alındı.

Bakan Bayraktar, Türkiye’nin son yıllarda elektrik dağıtım varlıklarının özelleştirilmesi alanında elde ettiği tecrübeyi Pakistan ile paylaştıklarını belirtti. Pakistan’ın enerji sektöründeki dönüşüm sürecine destek vermeye hazır olduklarını ifade eden Bayraktar, iki ülke arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesinin hedeflendiğini kaydetti.

Toplantıda ayrıca Türk şirketlerinin Pakistan’daki özelleştirme süreçlerine daha aktif katılım sağlayacağı ve bu iş birliğiyle iki ülke arasındaki ekonomik ilişkilerin geliştirilmesinin amaçlandığı belirtildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.