Kozay: Belediyenin mali yapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalar sürüyor
Kozay: Belediyenin mali yapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalar sürüyor
Çukurova Belediyesi, çalışanların geçmiş dönem alacaklarına mahsuben kişi başı 75 bin TL ödeme gerçekleştirdi. Kalan alacakların ise hazırlanan takvim doğrultusunda ödeneceği bildirildi.
Son Güncelleme :
25 Haziran 2026 - 17:08
1 views
Çukurova Belediyesi, çalışanların geçmişe dönük alacaklarının ödenmesine yönelik çalışmalar kapsamında işçilere kişi başı 75 bin TL ödeme yaptı.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Belediye Başkanı Emrah Kozay’ın talimatıyla gerçekleştirilen ödeme, çalışanların banka hesaplarına yatırıldı. Ödemenin, işçi alacaklarının önemli bir bölümünü karşıladığı belirtilirken, kalan tutarların da hazırlanan ödeme planı doğrultusunda belirlenen takvim çerçevesinde ödeneceği ifade edildi.
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Çukurova Belediye Başkanı Emrah Kozay, belediyenin mali yapısını güçlendirmeye ve çalışanların haklarını korumaya yönelik çalışmaların sürdüğünü belirtti. Kozay, kalan alacakların da planlanan süreç içerisinde ödeneceğini kaydetti.
Çukurova Belediyesi, çalışanların geçmiş dönem alacaklarının tamamının belirlenen takvim doğrultusunda ödenmesi için çalışmaların devam ettiğini bildirdi.
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.