SİVİLAY 2025 Kente Katkı Ödülleri sahiplerini buldu « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 19:01

SİVİLAY 2025 Kente Katkı Ödülleri sahiplerini buldu

Bursa, 22 Mayıs (Hibya)- Bursa Sivil Toplum Derneği (SİVİLAY) tarafından düzenlenen 2025 Kente Katkı Ödülleri töreninde 7 dalda 9 kişi ve kurum ödüllendirildi.

SİVİLAY 2025 Kente Katkı Ödülleri sahiplerini buldu
Son Güncelleme :

22 Mayıs 2026 - 16:18

14 views

Nilüfer Belediyesi Pancar Deposu’nda gerçekleştirilen 2025 Kente Katkı Ödülleri töreninde konuşan SİVİLAY Başkanı Sibel Bağcı Uzun, “Bugün burada yalnızca bir ödül töreninde değil, Bursa’ya gönül veren insanların ortak vicdanında bir araya gelmiş bulunuyoruz.” dedi.

Uzun, “SİVİLAY yalnızca bir dernek değildir. SİVİLAY; Bursa için düşünenlerin, sorgulayanların ve sorumluluk alanların ortak iradesidir.” ifadelerini kullandı.

Törende sürdürülebilir kent ve çevre, kültür-sanat, bilim ve araştırma, toplumsal dayanışma, spor ve eğitime katkı alanlarında ödüller verildi. Bu yıl ilk kez verilen “Murat Gülez Jüri Özel Ödülü” ise Alper Can’a takdim edildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.