Büyükşehir aşure ikramlarına Soma ve Akhisar’da başladı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 19:52

Büyükşehir aşure ikramlarına Soma ve Akhisar’da başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramlarına Soma ve Akhisar’da başladı. Etkinliğin önümüzdeki günlerde il genelindeki farklı ilçelerde devam edeceği bildirildi.

Büyükşehir aşure ikramlarına Soma ve Akhisar’da başladı
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 21:28

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında düzenlediği geleneksel aşure ikramlarına Soma ve Akhisar ilçelerinde başladı.

Soma ve Akhisar’da gerçekleştirilen programlarda vatandaşlara aşure ikram edilirken, etkinliklere sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve vatandaşlar katıldı. Akhisar’daki programa Akhisar Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de iştirak etti.

Belediyeden yapılan açıklamada, aşure ikramlarının Muharrem ayı boyunca Manisa’nın farklı ilçelerinde devam edeceği belirtildi. Buna göre program kapsamında aşure dağıtımları 29 Haziran’da Turgutlu Eski Belediye Önü’nde, 30 Haziran’da Alaşehir Kent Meydanı’nda, 3 Temmuz’da Salihli Kent Meydanı’nda, 6 Temmuz’da Merkez Karaköy Pazaryeri’nde, 9 Temmuz’da Merkez Perşembe Pazarı’nda, 11 Temmuz’da Merkez Alaybey ve Laleli pazar yerlerinde, 13 Temmuz’da ise Merkez 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda gerçekleştirilecek.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, aşure ikramlarıyla Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma geleneğini il genelinde sürdürmeyi hedefliyor.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.