Sason’da “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” programı düzenlendi « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 18:50

Sason’da “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” programı düzenlendi

Batman İl Sağlık Müdürlüğü ile Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek Programı” kapsamında Sason Yücebağ İlk-Ortaokulu’nda etkinlik düzenlendi.

Sason’da “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” programı düzenlendi
Son Güncelleme :

22 Mayıs 2026 - 14:33

19 views

İl Milli Eğitim Müdürlüğü İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi koordinasyonunda gerçekleştirilen “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek Programı”’ nda öğrencilere sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazandırılması ve sağlık okuryazarlığının artırılması hedeflendi. Program kapsamında öğrencilerin küçük yaşlardan itibaren sağlık bilinci edinmeleri ve ailelerine rehberlik edecek “sağlık elçileri” olmaları amaçlandı.

Etkinlikte ilkokul 1, 2, 3 ve 4. sınıf öğrencilerine teorik eğitimler verildi. Ardından Aile Hekimliği, Bulaşıcı Hastalıklar ve Hijyen, Sağlıklı Beslenme, Fiziksel Aktivite, 112 ve UMKE istasyonlarında uygulamalı etkinlikler gerçekleştirildi.

Program sonunda öğretmen ve öğrenciler tarafından hazırlanan etkinlikler sergilendi. Programa sağlık ve eğitim kurumlarının temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.