Özvar: Yükseköğretimde yeni bir dönemi başlatıyoruz « Son Bülten

24 Haziran 2026 - 17:01

Özvar: Yükseköğretimde yeni bir dönemi başlatıyoruz

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Erol Özvar, üniversite dışı kazanımların belgelendirilmesi ve akademik süreçlere dahil edilmesini öngören yeni düzenlemeye ilişkin bir açıklama yaptı.

Özvar: Yükseköğretimde yeni bir dönemi başlatıyoruz
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 18:38

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Erol Özvar, “Yükseköğretim Kurumlarında Mikro Yeterlilikler Çerçevesine İlişkin Usul ve Esaslar” ile yükseköğretimde esnek, erişilebilir ve beceri odaklı yeni bir dönemin başladığını duyurdu.

Yeni sistemin getirdiği yenilikleri ve hedeflerini paylaşan Özvar, “Artık üniversite dışında edinilen bilgi, beceri ve yetkinlikler tanınabilecek; belgelendirilerek akademik süreçlere dâhil edilebilecek” dedi.

Özvar, çalışmanın yükseköğretim sistemine katkısını vurgulayarak açıklamasını, “Yükseköğretimde daha esnek, erişilebilir ve beceri odaklı bir yapıyı güçlendirmeye yönelik bu önemli girişimin hayırlı olmasını diliyorum” sözleriyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.