Düzce’de yere çöp ve izmarit atanlara ceza uygulandı « Son Bülten

24 Haziran 2026 - 18:23

Düzce’de yere çöp ve izmarit atanlara ceza uygulandı

Düzce Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, “Temiz Şehir Düzce” kampanyası kapsamında şehir genelinde çevre denetimlerini artırdı.

Düzce’de yere çöp ve izmarit atanlara ceza uygulandı
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 19:53

Düzce Belediyesinden yapılan açıklamaya göre İstanbul Caddesi ve çevresinde gerçekleştirilen kontrollerde, yere sigara izmariti ve çeşitli atıklar atan vatandaşlar tespit edilerek cezai işlem uygulandı.

Denetimler sırasında bazı vatandaşlara uyarı yapılırken, kurallara uymayanlara idari yaptırım cezası kesildi. Bir vatandaşın ceza sonrası sigara paketini çöpe atarak “Sigarayı zaten bırakacaktım” şeklinde ifade kullandığı da aktarıldı.

Düzce Belediyesi Zabıta Müdürü Selçuk Yıldırım, “Denetimlerimiz aralıksız olarak devam edecek. Daha temiz bir Düzce için çevremizi temiz tutmayı vatandaşlarımızdan rica ediyoruz” dedi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.