Bakan Uraloğlu, milletvekilleriyle TBMM’de bir araya geldi « Son Bülten

24 Haziran 2026 - 19:12

Bakan Uraloğlu, milletvekilleriyle TBMM’de bir araya geldi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde çeşitli temaslarda bulundu.

Bakan Uraloğlu, milletvekilleriyle TBMM’de bir araya geldi
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 20:44

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti Afyonkarahisar milletvekilleri Ali Özkaya, İbrahim Yurdunuseven ve Hasan Arslan ile Afyonkarahisar heyetini Meclis’te ağırladı.

Görüşmeye ilişkin değerlendirmede bulunan Uraloğlu, “Tarihiyle, üretim gücüyle ve köklü mirasıyla öne çıkan Afyonkarahisar’ımız için gayretle çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Bakan Uraloğlu ayrıca AK Parti Grup Başkanvekili ve Çankırı Milletvekili Emin Akbaşoğlu ile de bir araya geldi. Uraloğlu, Çankırı’nın güçlü potansiyeline dikkat çekerek kent için çalışmalarını sürdürdüklerini belirtti.

Uraloğlu, TBMM’de önceki dönem İçişleri Bakanı ve AK Parti İstanbul Milletvekili Süleyman Soylu ile de görüştü. Görüşmeye ilişkin açıklamasında Uraloğlu, “Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz doğrultusunda milletimiz için çalışmayı sürdürüyoruz” dedi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.