Maltepe’de mahalle tiyatrosundan ilk oyun: “Kadınlık Bizde Kalsın” seyirciyle buluştu « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 12:20

Maltepe’de mahalle tiyatrosundan ilk oyun: “Kadınlık Bizde Kalsın” seyirciyle buluştu

İstanbul- Maltepe Belediyesi bünyesinde Feyzullah Mahalle Evi’nde yürütülen tiyatro çalışmalarının ilk ürünü olan “Kadınlık Bizde Kalsın” adlı oyun seyirciyle buluştu. Mahalle sakinlerinden oluşan oyuncu kadrosuyla sahnelenen oyun, izleyicilerden ilgi gördü.

Maltepe’de mahalle tiyatrosundan ilk oyun: “Kadınlık Bizde Kalsın” seyirciyle buluştu
Son Güncelleme :

04 Haziran 2026 - 10:09

11 views

Maltepe Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü öncülüğünde gerçekleştirilen çalışma kapsamında hazırlanan oyun, Feyzullah Mahalle Tiyatrosu tarafından sahneye taşındı. Projede mahalle sakinleri hem sahne önünde hem de sahne arkasında aktif rol alırken, dayanışma ve ortak üretim süreci ön plana çıktı.

Yaşar Kemal Kültür Merkezi’nde sahnelenen oyunda, uzun hazırlık sürecinin ardından sahneye çıkan mahalle sakinleri performanslarını izleyicilere sundu. Etkinlik boyunca komşuluk ilişkileri, birlikte üretim kültürü ve kolektif emeğin önemi sanat aracılığıyla anlatıldı.

Feyzullah Mahalle Evi’nde başlayan tiyatro çalışmalarının ilk çıktısı olan “Kadınlık Bizde Kalsın”, mahalle kültürünü sanatla bir araya getirirken, yerel katılımın kültür ve sanat alanındaki örneklerinden biri olarak öne çıktı.

 

 

 

 

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.