Başkan Kotan Muharrem Ayı lokmasını vatandaşlarla paylaştı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 13:19

Başkan Kotan Muharrem Ayı lokmasını vatandaşlarla paylaştı

Konyaaltı Belediyesi’nin açıklamasına göre, Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Yas-ı Muharrem’in 10’uncu günü dolayısıyla Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Kültür ve Cemevi’nde düzenlenen oruç açma yemeğinde vatandaşlarla bir araya geldi.

Başkan Kotan Muharrem Ayı lokmasını vatandaşlarla paylaştı
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 15:03

Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Yas-ı Muharrem’in 10’uncu günü dolayısıyla düzenlenen oruç açma yemeğinde vatandaşlarla bir araya geldi.

Programa CHP Antalya Milletvekilleri Aliye Coşar ve Mustafa Erdem, CHP Antalya İl Başkanı Nail Kamacı, CHP Muratpaşa İlçe Başkanı Can Okan Kıran, belediye meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Duaların ardından oruç açma lokması katılımcılara ikram edildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Başkan Cem Kotan, her yıl Muharrem ayında vatandaşlarla lokmalarını paylaşmaya özen gösterdiklerini belirterek, “Yas-ı Matem Orucu’muzda bu yıl da lokmalarımızı sizlerle paylaşmak nasip oldu. Tuttuğunuz oruçlar ve ettiğiniz dualar kabul olsun.” ifadelerini kullandı.

Kotan, uzun yıllardır bölge halkına hizmet ettiğini belirterek, vatandaşlarla aynı sofrada buluşmanın kendisi için büyük anlam taşıdığını ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.