Kayseri heyeti, Özbekistan’daki Türk Dünyası Kültür Başkenti etkinliklerine katıldı « Son Bülten

25 Haziran 2026 - 10:14

Kayseri heyeti, Özbekistan’daki Türk Dünyası Kültür Başkenti etkinliklerine katıldı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Özbekistan’ın Andican kentinde düzenlenen “2026 Türk Dünyası Kültür Başkenti” etkinliklerine onur konuğu olarak katıldı.

Kayseri heyeti, Özbekistan’daki Türk Dünyası Kültür Başkenti etkinliklerine katıldı
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 12:03

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Özbekistan’ın Andican kentinde düzenlenen “2026 Türk Dünyası Kültür Başkenti Andican” etkinliklerine onur konuğu olarak katıldı.

Özbekistan Kültür Bakanlığı’nın davetiyle gerçekleştirilen programda, Türk dünyasının kültürel iş birliği ve ortak mirasının geliştirilmesi konuları ele alındı. Etkinliğe Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev, Türk Devletleri Teşkilatı Aksakallar Heyeti Başkanı Binali Yıldırım ve farklı ülkelerden kültür temsilcileri de katıldı.

Kayseri heyeti, program kapsamında şehrin 2027 Türk Dünyası Kültür Başkenti süreciyle ilgili tanıtım yaptı ve uluslararası kültürel temaslarda bulundu.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.