Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 13:59

Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın kamu kurumları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini bildirdi.

Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 13:03

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın kamu kurumları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini açıkladı.

Toplantının gerçekleştirildiğini ve politikalardaki temel yaklaşımı aktaran Işıkhan, “Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz” dedi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.