Fatsa ORMEK Yıl Sonu Sergisi ziyarete açıldı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 13:06

Fatsa ORMEK Yıl Sonu Sergisi ziyarete açıldı

Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Fatsa Halk Eğitimi Merkezi ile ORMEK kurs merkezindeki öğretmen ve kursiyerlerin el emeğiyle hazırladığı ürünlerin sergilendiği dönem sonu etkinliğine katılım sağladı.

Fatsa ORMEK Yıl Sonu Sergisi ziyarete açıldı
Son Güncelleme :

02 Haziran 2026 - 16:38

11 views

Fatsa Belediyesi Kültür ve Sanat Merkezi ev sahipliğinde düzenlenen organizasyonda, 56 farklı alanda üretilen el sanatları ve çalışmalar ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, ORMEK bünyesinde yaklaşık 10 bin kursiyerin eğitim gördüğünü ifade etti. 

Konuşmasında sevgi, emek, kalite ve sanatın bu eserlerde vücut bulduğunu belirten Başkan Güler, Fatsalı kadınların yüksek bir estetik anlayışa ve beceriye sahip olduğunu, bu yeteneklerini üretime dönüştürdüklerini vurguladı. 

Göreve geldikleri ilk gün “sevgiyi büyütme” sözü verdiklerini hatırlatan Güler, bu sergide sözlerinin karşılığını en güçlü şekilde gördüklerini dile getirdi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.