Bayraktar: Sıfır Atık vizyonunu Londra’da anlattık « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 23:07

Bayraktar: Sıfır Atık vizyonunu Londra’da anlattık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İngiltere temasları kapsamında Londra’da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısı düzenlediklerini ve Türkiye’nin çevre-enerji vizyonunu paylaştıklarını açıkladı.

Bayraktar: Sıfır Atık vizyonunu Londra’da anlattık
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 0:28

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İngiltere temasları kapsamında Londra’da Sıfır Atık Vakfı Bilgilendirme Toplantısı düzenlendiğini bildirdi.

Londra Büyükelçiliği ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, Türkiye’nin Sıfır Atık yaklaşımının uluslararası ölçekte ele alındığını belirten Bayraktar, diplomatik temsilciler ve sivil toplum kuruluşu (STK) temsilcileriyle bir araya geldiklerini ifade etti.

Toplantıda Londra Büyükelçisi Osman Koray Ertaş, Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Ağırbaş ve Londra’daki STK temsilcilerinin yer aldığı bildirildi.

Bayraktar, “Sıfır Atık vizyonumuzu ve stratejilerimizi paylaşırken; çevre, iklim ve Sıfır Atık’ın ayrılmaz bir parçası olan enerji verimliliği konularındaki ortak çalışma alanlarımızı ve iş birliklerini ele aldık” ifadelerini kullandı.

Enerji politikalarına da değinen Bayraktar, “Küresel krizler çağında enerji arz güvenliğini sağlamanın ve dışa bağımlılığı bitirmenin kritik olduğuna inanıyoruz” dedi.

Ayrıca Türkiye’nin enerji dönüşüm hedeflerine dikkat çeken Bayraktar, “Nükleer enerjiden yenilenebilir kaynaklara, yerli üretim hamlelerimizden karbon nötr ekonomi hedefimize kadar Türkiye’yi daha güçlü bir altyapıyla donatıyoruz” ifadelerine yer verdi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.