Anand: Kanada ve Arjantin iş birliğini derinleştirmeyi görüştük « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 23:06

Anand: Kanada ve Arjantin iş birliğini derinleştirmeyi görüştük

Ottawa, 24 Haziran (Hibya)- Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Arjantin ile ekonomik güvenlik, enerji ve kritik mineraller alanlarındaki iş birliğinin geliştirilmesini ele aldıklarını açıkladı.

Anand: Kanada ve Arjantin iş birliğini derinleştirmeyi görüştük
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 0:28

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Arjantin ile çeşitli alanlarda iş birliğinin geliştirilmesini ele aldığını açıkladı.

Anand, açıklamasında Arjantin’in Kanada için önemli bir ortak olduğunu belirterek, ekonomik güvenliğin giderek daha fazla enerji, kritik mineraller ve dayanıklı tedarik zincirleriyle bağlantılı hale geldiğine dikkat çekti.

Arjantin Ekonomi Bakan Yardımcısı Pablo Quirno ile bir araya geldiğini belirten Anand, “Kanada ve Arjantin’in iş birliğini nasıl derinleştirebileceği, ortak ekonomik öncelikleri nasıl ilerletebileceği ve Amerika kıtası genelinde istikrar ile fırsatları nasıl destekleyebileceği konusunda verimli bir görüşme gerçekleştirdik” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.