Batman’da öğrencilere sinema etkinliği yapıldı « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 10:26

Batman’da öğrencilere sinema etkinliği yapıldı

Batman Valiliği himayelerinde, Batman Belediyesi ile Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen sinema etkinliği kapsamında 3 bin 500 öğrenci Batman Park AVM’de “571” ve “Şehzade” filmlerini izledi.

Batman’da öğrencilere sinema etkinliği yapıldı
Son Güncelleme :

15 Mayıs 2026 - 14:00

13 views

Batman Valiliği himayelerinde, Batman Belediyesi ile Batman İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde öğrenciler için düzenlenen sinema etkinliği devam ediyor.

Planlama kapsamında belirlenen okul ve program doğrultusunda toplam 3 bin 500 öğrencinin Batman Park AVM sinema salonunda “571” ve “Şehzade” filmlerini izlediği belirtildi.

Etkinlikle öğrencilerin sosyal, kültürel ve sanatsal gelişimlerine katkı sunulmasının amaçlandığı, estetik bakış açılarının geliştirilmesi ile sosyal uyum becerilerinin desteklenmesinin hedeflendiği ifade edildi.

Sinema etkinliği kapsamında öğretmenleri eşliğinde film gösterimine katılan öğrencilerle bir araya gelen Batman İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, gösterim öncesinde öğrencilerle sohbet ederek iyi seyirler diledi.

Ciğer, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere öğrenciler adına teşekkür etti.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.