Başkan Başdeğirmen, aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliğine katıldı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 17:29

Başkan Başdeğirmen, aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliğine katıldı

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Yakaören Köyü’nde düzenlenen aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliğine katıldı.

Başkan Başdeğirmen,  aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliğine katıldı
Son Güncelleme :

27 Haziran 2026 - 18:44

Isparta’nın Yakaören Köyü’nde Muharrem ayı dolayısıyla aşure ve İmam Hüseyin’i anma etkinliği düzenlendi. Etkinliğe Isparta Valisi Abdullah Erin, Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, il protokolü ve vatandaşlar katıldı.

Program kapsamında vatandaşlara aşure ikram edilirken, katılımcılar etkinlik alanında bir araya geldi. Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen ve Vali Abdullah Erin, aşure kazanını karıştırdı ve Aslan Baba Türbesi’nde dua etti.

Başkan Başdeğirmen, etkinlikte yaptığı açıklamada Muharrem ayında düzenlenen buluşmaların birlik ve beraberliğe katkı sağladığını belirtti. Etkinlikte cemevlerine verilen desteklere ilişkin değerlendirmelerde de bulunan Başdeğirmen, toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.