Bakan Memişoğlu: Dumansız bir gelecek mümkün « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 18:48

Bakan Memişoğlu: Dumansız bir gelecek mümkün

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sigarayla mücadele kapsamında 1.501 poliklinikte 4 milyonu aşkın muayene yapıldığını açıkladı.

Bakan Memişoğlu: Dumansız bir gelecek mümkün
Son Güncelleme :

31 Mayıs 2026 - 10:13

11 views

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sigarayla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalara ilişkin açıklama yaptı.

Bakan Memişoğlu,” Dumansız bir gelecek mümkün” diye belirterek, 1.501 sigara bırakma polikliniğinde bugüne kadar toplam 4 milyonu aşan muayene gerçekleştirildiğini vurguladı. 

ALO 171 Sigara Bırakma Danışma Hattı üzerinden 2025 yılında 420.651, 2026’nın ilk 4 ayında ise 143.534 vatandaşa destek verildiğini ifade etti. Tütünle Mücadele Timleri ve mobil polikliniklerle 832.873 kişiye ulaşıldığını aktardı.

Ayrıca 2025’te sigara bırakma polikliniklerine başvuruların yüzde 112 arttığı, 2026’nın ilk dört ayında muayene sayısının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 53,6 yükseldiği ve dumansız yaşam ihbarlarının yüzde 76,6 arttığı bildirildi.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.