Antalya’da Muharrem ayında aşure dağıtıldı « Son Bülten

25 Haziran 2026 - 15:46

Antalya’da Muharrem ayında aşure dağıtıldı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında hazırlanan aşureleri vatandaşlarla buluşturmaya başladı. Aşure dağıtımlarının ay boyunca kentin 19 ilçesinde devam edeceği bildirildi.

Antalya’da Muharrem ayında aşure dağıtıldı
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 17:29

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı. İlk aşure dağıtımı, Kaleiçi Yat Limanı’nda gerçekleştirildi.

Programa Antalya Valisi Hulusi Şahin ile Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir katıldı. Yapay Resif Projesi tanıtım toplantısının ardından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığına bağlı merkez ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşurelerin, Muharrem ayı boyunca Antalya’nın 19 ilçesinde vatandaşlara dağıtılacağı belirtildi.

Etkinlikler kapsamında Antalya Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binası önünde de vatandaşlar ve belediye personeline 2 bin 500 kişilik aşure ikramı yapıldı. Dağıtıma Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Cemil Böcek, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz ve Zabıta Dairesi Başkanı Yakup Önder de katıldı.

Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, Muharrem ayı boyunca aşure dağıtımlarının Antalya genelinde belirlenen program doğrultusunda sürdürüleceğini bildirdi.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.