MSB: Öğrenciler mehmetçikle 12’nci hava üs komutanlığında buluştu « Son Bülten

25 Haziran 2026 - 17:02

MSB: Öğrenciler mehmetçikle 12’nci hava üs komutanlığında buluştu

Millî Savunma Bakanlığı (MSB) tarafından yürütülen “İlk Mektubum Mehmetçiğe Projesi” kapsamında Nevşehirli öğrenciler, Kayseri’deki 12’nci Hava Ulaştırma Ana Üs Komutanlığını ziyaret ederek Mehmetçiklerle bir araya geldi.

MSB: Öğrenciler mehmetçikle 12’nci hava üs komutanlığında buluştu
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 18:38

Milli Savunma Bakanlığı (MSB), “İlk Mektubum Mehmetçiğe Projesi” kapsamında Nevşehir Çardak İlköğretim Okulu öğrencilerinin Kayseri’de bulunan 12’nci Hava Ulaştırma Ana Üs Komutanlığını ziyaret ettiğini bildirdi.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, mektuplarıyla Mehmetçiğe duygularını ileten öğrenciler, kendilerine cevap yazan askerlerle bir araya gelerek birlikteliğin güçlendiği bir buluşma gerçekleştirdi.

Ziyaret kapsamında öğrencilerin, askerlerle bir araya gelerek çeşitli etkinliklere katıldığı ve duygusal anlar yaşandığı belirtildi. Programın, çocuklara vatan sevgisi ve askerlik bilincinin aktarılması açısından önem taşıdığı ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.