Hibya Haber Ajansı
Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, biriktirdikleri ambalaj atıklarını Sıfır Atık Market’e teslim ederek geri dönüşüme katkı sağladı. Etkinlikte öğrencilere sıfır atık ve geri dönüşüm konusunda bilgilendirme yapıldı.
Hibya Haber Ajansı