YÖK Başkanı Erol Özvar, Mısır’ın Ankara Büyükelçisi El Şeyh ile görüştü « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 00:49

YÖK Başkanı Erol Özvar, Mısır’ın Ankara Büyükelçisi El Şeyh ile görüştü

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Erol Özvar, Mısır’ın Ankara Büyükelçisi Wael İbrahim Ali Bedevi El Şeyh ile yükseköğretim alanındaki iş birliği konularını değerlendirdi.

YÖK Başkanı Erol Özvar, Mısır’ın Ankara Büyükelçisi El Şeyh ile görüştü
Son Güncelleme :

04 Haziran 2026 - 14:03

10 views

Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanı Erol Özvar, Mısır Arap Cumhuriyeti’nin Ankara Büyükelçisi Wael İbrahim Ali Bedevi El Şeyh ile Yükseköğretim Kurulu’nda bir görüşme gerçekleştirdi.

Görüşmede, Türkiye ile Mısır arasındaki yükseköğretim alanında iş birliğinin geliştirilmesi, üniversiteler arası akademik faaliyetlerin güçlendirilmesi ve öğrenci-akademisyen hareketliliğinin artırılması konuları ele alınırken, ortak bilimsel araştırmaların teşvik edilmesi ve yeni iş birliği alanlarının oluşturulması üzerinde değerlendirmelerde bulunduğu bildirildi.

Özvar, “Yükseköğretim alanında Türkiye ile Mısır arasındaki ilişkilerin önümüzdeki dönemde daha da ileri taşınacağına inanıyor; nazik ziyaretleri dolayısıyla Sayın Büyükelçi ve heyetine teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.