Uraloğlu: Ordu-Giresun Havalimanı 11 yaşında « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 16:09

Uraloğlu: Ordu-Giresun Havalimanı 11 yaşında

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, deniz üzerine inşa edilen Ordu-Giresun Havalimanı’nın 11. yıl dönümünü kutladı.

Uraloğlu: Ordu-Giresun Havalimanı 11 yaşında
Son Güncelleme :

22 Mayıs 2026 - 9:33

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ordu-Giresun Havalimanı’nın hizmete girişinin 11. yılı dolayısıyla açıklama yaptı.

Bakan Uraloğlu, “Deniz üzerine inşa edilen bu vizyon proje; açıldığı günden bu yana bölgemizin turizmine, ticaretine ve sosyal hayatına güç katarken milyonlarca yolcuyu güvenle sevdiklerine ulaştırdı.  Bugün gökyüzüne yükselen her uçuşta; milletimizin vizyonunu, mühendislik gücünü ve büyük Türkiye hedefini bir kez daha görüyoruz.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.