Uraloğlu: Göynük çevre yolu 1 yıldır hizmette « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 17:36

Uraloğlu: Göynük çevre yolu 1 yıldır hizmette

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Göynük Çevre Yolu’nun şehir içi trafiği rahatlatarak vatandaşlara güvenli ve konforlu ulaşım imkânı sunduğunu açıkladı.

Uraloğlu: Göynük çevre yolu 1 yıldır hizmette
Son Güncelleme :

25 Mayıs 2026 - 9:28

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Göynük Çevre Yolu’nun bir yıldır vatandaşlara hizmet verdiğini bildirdi.

Uraloğlu, yolun Göynük’ün doğal dokusunu koruyarak şehir içi trafik yoğunluğunu azalttığını ve transit geçişleri rahatlattığını ifade etti.

Projenin bölge ulaşımına önemli katkı sağladığını belirten Uraloğlu,”Milletimizin hayatını kolaylaştıran eserleri bir bir hayata geçiriyor, şehirlerimizi daha güçlü ulaşım ağlarıyla buluşturmaya devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.