UCLG’de Türkiye dönemi başladı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 09:26

UCLG’de Türkiye dönemi başladı

Dünyanın en büyük yerel yönetimler örgütü Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı’nda (UCLG) Türkiye dönemi resmen başladı.

UCLG’de Türkiye dönemi başladı
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 11:10

Fas’ta düzenlenen olağan kongrede alınan kararla Türk belediyeciliği uluslararası düzeyde önemli görevler üstlendi.Merkezi Barselona’da bulunan ve dünya nüfusunun büyük bölümünü temsil eden UCLG’nin Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi Fas’ta gerçekleştirildi.

Kongrede Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay UCLG Başkanlığına seçilirken, Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir de UCLG Yönetim Kurulu Üyeliğine getirildi.

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, gelişmeye ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Dünya’ya örnek belediyeciliğimizle sınırları aştık evelallah. Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Uğur İbrahim Altay, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi’nde UCLG (Dünya Belediyeler Birliği) Başkanlığına, şahsım da Yönetim Kurulu Üyeliği’ne seçildik. Bu zafer Niğde’miz, Konya’mız nezdinde tüm Türkiye’nin zaferidir” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.