Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Son Güncelleme :
22 Haziran 2026 - 14:38
2 views
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlik kapsamında yaklaşık 3 bin kase aşure dağıtıldı.
Programa Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Köprübaşı Belediye Başkanı Ali Aydın ve çeşitli protokol üyeleri katıldı.
Başkan Genç, Muharrem ayının birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini belirterek, “Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Bu günler kardeşliğimizin pekiştiği çok kıymetli zamanlardır” dedi.
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.