Ordu’da şehit yakınları ve gazilerden el sanatları sergisi açıldı
Ordu’da şehit yakınları ve gazilerden el sanatları sergisi açıldı
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın “Sanata Teşvik, Sanatla Yaşam Projesi” kapsamında şehit yakınları, gaziler ve gazi yakınlarının hazırladığı el sanatları sergisi Ordu’da açıldı.
Son Güncelleme :
15 Haziran 2026 - 17:23
7 views
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından 81 ilde yürütülen “Sanata Teşvik, Sanatla Yaşam Projesi” kapsamında şehit yakınları, gaziler ve gazi yakınlarının hazırladığı el sanatları sergisi açıldı.
Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği’nde düzenlenen sergide, filografi kursu kapsamında hazırlanan çalışmalar ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen 126 saatlik kursun ardından ortaya çıkan eserler sergide yer aldı.
Serginin açılışına Ordu Valisi Muammer Erol, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Hilmi Güler ve il protokolü katıldı. Açılış kurdelesi protokol üyeleri tarafından kesildi.
Vali Erol, sergide emeği geçenlere teşekkür ederek eserleri inceleyip çalışmalar hakkında bilgi aldı. Serginin gün boyu ziyaret edilebileceği belirtildi.
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.