OPET’ten yine bir ilk: Sürdürülebilir geleceğe 250 milyon TL’lik yeşil tahvil ihracı « Son Bülten

22 Haziran 2026 - 10:32

OPET’ten yine bir ilk: Sürdürülebilir geleceğe 250 milyon TL’lik yeşil tahvil ihracı

OPET, sürdürülebilirlik yatırımlarını desteklemek amacıyla 250 milyon TL nominal değerinde ve 2 yıl vadeli yeşil tahvil ihracını tamamladı. OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “Enerji sektöründeki dönüşümün hızlandığı bir dönemde gerçekleştirdiğimiz bu tahvil ihracı sürdürülebilir enerji yatırımlarımıza önemli katkı sağlayacak” dedi.

OPET’ten yine bir ilk: Sürdürülebilir geleceğe 250 milyon TL’lik yeşil tahvil ihracı
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 11:43

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.