Muski’den Marmaris atık su altyapısına 17 milyon tl’lik yatırım « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 09:56

Muski’den Marmaris atık su altyapısına 17 milyon tl’lik yatırım

Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MUSKİ), Marmaris’te atık su altyapısını güçlendirmek amacıyla üç terfi merkezinde kapsamlı yenileme çalışması gerçekleştirdi.

Muski’den Marmaris atık su altyapısına 17 milyon tl’lik yatırım
Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 11:33

Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MUSKİ), Marmaris’te atık su altyapısını güçlendirmek amacıyla üç terfi merkezinde kapsamlı yenileme çalışması gerçekleştirdi.

Marmaris ilçesindeki terfi merkezlerinde yapılan çalışma kapsamında, kullanım ömrünü tamamlayan kaba ızgaralar modern sistemlerle değiştirilerek altyapıya yaklaşık 17 milyon TL’lik yatırım yapıldı.

MUSKİ’nin yürüttüğü proje ile atık su sisteminde sık yaşanan tıkanma ve arızaların önüne geçilmesi, bakım maliyetlerinin azaltılması ve sistemin daha verimli çalışması hedefleniyor.

Yetkililer, özellikle ıslak mendil, plastik poşet ve benzeri katı atıkların kanalizasyon hatlarına atılmasının sistemde ciddi arızalara yol açtığını belirterek vatandaşlara uyarıda bulundu. Bu tür atıkların altyapının sürdürülebilirliği açısından büyük risk oluşturduğu vurgulandı.

MUSKİ İşletmeler 2. Bölge Dairesi Başkanı Serdar Aldemir ise yapılan yenilemenin sistemin ömrünü uzattığını ancak vatandaşların bilinçli kullanımının da en az yatırımlar kadar önemli olduğunu ifade etti.

Yapılan çalışmalarla Marmaris’te atık su altyapısının daha dayanıklı, kesintisiz ve çevre dostu hale getirilmesi amaçlanıyor.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.