Manisa Büyükşehir Belediyesi Salihli’de 34 bin sebze fidesi dağıttı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 17:38

Manisa Büyükşehir Belediyesi Salihli’de 34 bin sebze fidesi dağıttı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, kırsal kalkınma projeleri kapsamında Salihli’de üreticilere toplam 34 bin sebze fidesi dağıttı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Salihli’de 34 bin sebze fidesi dağıttı
Son Güncelleme :

18 Mayıs 2026 - 15:00

11 views

Kadınların aile bütçesine katkı sağlaması ve yerel tohumların korunarak gelecek nesillere aktarılması amacıyla yürütülen proje kapsamında üreticilere 12 bin domates, 12 bin biber ve 10 bin patlıcan fidesi ulaştırıldı. Gökeyüp Mahallesi’nde düzenlenen programa Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta, mahalle muhtarları ve vatandaşlar katıldı.

Programda konuşan Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta, kırsal kalkınmaya yönelik desteklerin sürdüğünü belirterek, “Üretimin güçlenmesi, yerel tohumlarımızın korunması ve özellikle kadınlarımızın ev ekonomisine katkı sağlaması amacıyla başlattığımız bu projeyi il geneline yaygınlaştırıyoruz” dedi.

Dağıtılan fidelerin bölgenin iklim ve toprak yapısına uygun yerel çeşitlerden seçildiğini ifade eden Usta, üretimde verimliliğin artırılmasının ve yerel tarımsal değerlerin korunmasının hedeflendiğini kaydetti.

Gökeyüp Mahalle Muhtarı Ramazan Özdemir de vatandaşların fide taleplerinin karşılandığını belirterek, desteklerinden dolayı Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Salihli Belediyesi’ne teşekkür etti.

Konuşmaların ardından üreticilere fide dağıtımı gerçekleştirildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.