Mamak’ta öğrencilere sıfır atık farkındalığı « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 08:54

Mamak’ta öğrencilere sıfır atık farkındalığı

Ankara Mamak Belediyesi, öğrencilerle gerçekleştirdiği etkinliklerde geri dönüşüm ve sıfır atık bilincini artırmaya yönelik çalışmalar yaptı.

Mamak’ta öğrencilere sıfır atık farkındalığı
Son Güncelleme :

15 Mayıs 2026 - 12:13

11 views

Ankara Mamak Belediyesi, çevre bilincini artırmak ve sıfır atık farkındalığını yaygınlaştırmak amacıyla öğrencilere yönelik etkinlikler düzenledi.

İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen programlarda öğrencilere geri dönüşüm, bilinçli tüketim, atık azaltımı ve yeniden kullanım konularında eğitim verildi.

Şehit Serdar Albayrak Anadolu Lisesi öğrencilerinin katılımıyla 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi’nde düzenlenen etkinlikte “Geri Dönüşüm Var” sloganı kapsamında atıkların doğaya zarar vermeden yeniden ekonomiye kazandırılmasının önemi anlatıldı.

Öğrenciler, pet şişe kapaklarından Atatürk ve Türk bayrağı temalı pano hazırlayarak geri dönüşümün yaratıcı bir örneğini ortaya koydu.

Mamak Belediyesi ayrıca Engelliler Haftası kapsamında Ali Gültekin Özel Eğitim Okulu’nda da sıfır atık farkındalığı etkinliği gerçekleştirdi.

Programda öğrenciler, geri dönüşüm malzemeleriyle saksı yapımı atölyesine katıldı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.