Konya’da 4. İlçeler Arası Voleybol Turnuvası düzenleniyor « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 11:52

Konya’da 4. İlçeler Arası Voleybol Turnuvası düzenleniyor

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından sporu tabana yaymak, gençlerin ve vatandaşların sportif faaliyetlere katılımını artırmak amacıyla bu yıl 4.’sü düzenlenen İlçeler Arası Voleybol Turnuvası devam ediyor.

Konya’da 4. İlçeler Arası Voleybol Turnuvası düzenleniyor
Son Güncelleme :

24 Mayıs 2026 - 13:08

11 views

Turnuvada bu yıl 25 ilçede 205 takım ve toplam 2 bin 460 sporcu mücadele ediyor. 

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, karşılaşmaların hem sportif rekabeti hem de kardeşlik ve dayanışma ruhunu güçlendirdiğini belirterek turnuvaya katılan tüm sporculara başarılar diledi. Vatandaşlar da tribünlerden voleybol heyecanına ortak oluyor.

4 Mayıs 2026’da başlayan ilçe etaplarında şimdiye kadar 270’in üzerinde müsabaka oynandı. Etapları başarıyla tamamlayarak kendi ilçelerinde şampiyon olan takımlar, 8 Haziran’da başlayacak Konya finallerinde ilçelerini temsil etme hakkı kazanacak. Turnuvada derece elde eden takımlar ve sporcular ödüllendirilecek.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.