Konyaaltı’nda öğrenciler, “Deli Bayramı” oyununu sahneledi « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 11:00

Konyaaltı’nda öğrenciler, “Deli Bayramı” oyununu sahneledi

Konyaaltı Belediyesi Müzik Akademisi bünyesinde eğitim gören tiyatro öğrencileri, Turgut Özakman’ın kaleme aldığı “Deli Bayramı” adlı eseri sahneledi.

Konyaaltı’nda öğrenciler, “Deli Bayramı” oyununu sahneledi
Son Güncelleme :

15 Haziran 2026 - 12:03

Yönetmen Dicle Alkan koordinesinde hazırlanan oyun, Konyaaltı Belediyesi Ana Hizmet Binası’nda bulunan Feslikan Salonu’nda izleyicilerle buluştu.

Vatandaşların katılım gösterdiği etkinlikte akademi eğitmenleri, Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’ın sanatsal faaliyetlere yönelik destekleri doğrultusunda tiyatro gösterimlerinin sürdürüleceğini ifade etti.

Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, “Müzik Akademimiz bünyesinde eğitim alan öğrencilerimizin emeklerini sahnede görmek bizler için büyük bir mutluluk. Gençlerimizin ve sanatla ilgilenen tüm vatandaşlarımızın kendilerini ifade edebilecekleri alanlar oluşturmaya devam edeceğiz” dedi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.