Kayseri’de Müzeler Haftası’nda 19 Bin 967 ziyaretçi ağırlandı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 17:24

Kayseri’de Müzeler Haftası’nda 19 Bin 967 ziyaretçi ağırlandı

Müzeler Haftası kapsamında Kayseri Büyükşehir Belediyesi’ne ait müzeler ücretsiz olarak ziyarete açıldı.

Kayseri’de Müzeler Haftası’nda 19 Bin 967 ziyaretçi ağırlandı
Son Güncelleme :

25 Mayıs 2026 - 13:13

Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından Müzeler Haftası kapsamında ücretsiz olarak ziyarete açılan müzeler, 19 bin 967 ziyaretçiyi ağırladı.

18-24 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen etkinlikler kapsamında şehir içi ve şehir dışından gelen ziyaretçiler, Kayseri’nin tarihi ve kültürel mirasına yoğun ilgi gösterdi.

Hafta boyunca Selçuklu Uygarlığı ve Gevher Nesibe Tıp Tarihi Müzesi, Milli Mücadele Müzesi, Ahi Evran Esnaf ve Sanatkârlar Müzesi, Veli Altınkaya Basın Müzesi ile Koramaz Vadisi Müzesi ziyaretçilerin akınına uğradı.

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, müzelerin yoğun ilgi görmesinin doğru çalışmaların göstergesi olduğunu belirterek, kentin kültürel mirasını koruma ve gelecek nesillere aktarma çalışmalarının süreceğini ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.