Kartal’da Kerbela şehitleri için anma programı düzenlendi « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 08:48

Kartal’da Kerbela şehitleri için anma programı düzenlendi

Kartal Belediyesi ve Kartal Cemevi Vakfı iş birliğiyle düzenlenen Yas-ı Muharrem programında Kerbela şehitleri anılırken birlik ve dayanışma mesajları verildi.

Kartal’da Kerbela şehitleri için anma programı düzenlendi
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 10:30

Kartal Belediyesi ve Kartal Cemevi Vakfı iş birliğinde, Muharrem ayının 10. günü dolayısıyla Yas-ı Muharrem anma programı düzenlendi.

Kartal Cemevi bahçesinde gerçekleştirilen programa Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel, belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, Kartal Cemevi Başkanı Şahin Meral, Cemevi Dedesi Celal Özer ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda Kerbela’da Hz. Hüseyin, yakınları ve Ehl-i beyt mensuplarının yaşamını yitirdiği olaylar anıldı. Etkinlikte birlik, beraberlik ve adalet temaları öne çıktı.

Anma programında sanatçı Muharrem Temiz ile Kartal Cemevi zakiri Can Şahin tarafından seslendirilen deyişler katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.