Jandarma’dan öğrencilere “iyi tatiller” mesajı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 07:56

Jandarma’dan öğrencilere “iyi tatiller” mesajı

Jandarma Genel Komutanlığı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 2025–2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrencilere yaz tatili mesajı yayımladı.  

Jandarma’dan öğrencilere “iyi tatiller” mesajı
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 9:48

Jandarma Genel Komutanlığı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 2025–2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrencilere yaz tatili mesajı yayımladı.  

Paylaşımda “İyi tatiller çocuklar!  Bir eğitim öğretim yılını daha geride bıraktınız. Şimdi dinlenme, eğlenme ve yeni keşifler yapma zamanı. Tüm öğrencilerimize; mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yaz tatili diliyoruz.” ifadelerine yer verildi.   

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.