Giresun’da baraj, gölet ve akarsularda suya girmek yasaklandı « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 13:53

Giresun’da baraj, gölet ve akarsularda suya girmek yasaklandı

Giresun Valiliği, yaz aylarında artan boğulma vakalarının önlenmesi amacıyla il genelindeki bazı su alanlarında suya girmeyi yasakladı.

Giresun’da baraj, gölet ve akarsularda suya girmek yasaklandı
Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 15:33

Giresun Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, 2026/01 sayılı Genel Emir ile baraj, gölet, regülatör, sulama ve drenaj kanalları ile akarsularda serinlemek veya yüzmek amacıyla suya girmek tamamen yasaklandı.

Kararda, söz konusu su yapılarının ani derinlik değişimleri, çamurlu zemin, su bitkileri, düşük kaldırma kuvveti ve sıcaklık farklarına bağlı riskler nedeniyle ciddi tehlike oluşturduğu belirtildi.

Yasağa uymayan 15 yaş ve üzeri kişilere Kabahatler Kanunu kapsamında idari para cezası uygulanacağı, çocukların ise sudan çıkarılarak güvenli alana götürüleceği ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.