Gazipaşa’da 50 bin mevsimlik çiçek dikimi yapıldı « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 04:53

Gazipaşa’da 50 bin mevsimlik çiçek dikimi yapıldı

Gazipaşa Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından şehir merkezindeki ana arterler ve orta refüjlere 50 bin mevsimlik çiçek dikildi.

Gazipaşa’da 50 bin mevsimlik çiçek dikimi yapıldı
Son Güncelleme :

14 Mayıs 2026 - 15:23

Gazipaşa Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından şehir merkezindeki ana arterler ve orta refüjlere toplam 50 bin mevsimlik çiçek dikildi.

Belediye ekipleri, bahar aylarının gelmesiyle birlikte başlatılan çiçek dikim çalışmalarının tamamlandığını açıkladı. Çalışmalar kapsamında Gazipaşa’nın iklim şartlarına uygun mevsimlik çiçeklerin tercih edildiği belirtildi.

Açıklamada, yapılan peyzaj düzenlemeleriyle ilçedeki yeşil alan miktarının artırılmasının ve vatandaşlara daha estetik bir şehir ortamı sunulmasının amaçlandığı ifade edildi.

Dikimi yapılan çiçeklerin yaz aylarında ilçede renkli bir görüntü oluşturmasının beklendiği kaydedildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.