Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 16:32

Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı

Düzce Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Düzce Belediyesinden Muharrem ayında aşure ikramı
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 18:03

Hicri yılın başlangıcı olarak kabul edilen Muharrem ayında Düzce Belediyesi, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü koordinesinde düzenlediği etkinlikte binlerce kişiye aşure dağıttı.

Gerçekleştirilen programda, cuma namazının ardından camiden çıkan vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinlikle paylaşma ve dayanışmanın önemine dikkat çekildi.

Aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade eden vatandaşlar, Düzce Belediyesine ve Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.