Çiftçi: Erzurum’umuz için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 05:09

Çiftçi: Erzurum’umuz için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Erzurum Valiliği’ne gerçekleştirdiği ziyarette, şehrin huzuru, güvenliği ve kalkınmasına yönelik yürütülen çalışmaları kapsamlı şekilde değerlendirdiklerini bildirdi.

Çiftçi: Erzurum’umuz için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz
Son Güncelleme :

14 Mayıs 2026 - 19:35

13 views

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, 2023-2026 yılları arasında görev yaptığı Erzurum Valiliği’ni ziyaret ederek, Vali Aydın Baruş ile bir araya geldi.

Erzurum’un tarihi ve kültürel önemine değinen Çiftçi, “Nene Hatun’un cesaretiyle, dadaşlık ruhuyla ve köklü medeniyet mirasıyla asırlardır milletimizin gönlünde müstesna bir yere sahip olan serhat şehrimiz Erzurum’un huzuru, güvenliği, kalkınması ve vatandaşlarımızın refahı için yürütülen çalışmaları kapsamlı şekilde değerlendirdik” dedi.

Bakan Çiftçi, şehir için sürdürülecek iş birliği mesajını vurgulayarak açıklamasını, “Erzurum’umuz için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz” sözleriyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.