Çiftçi: Engelleri birlikte aşacak, birlikte büyüteceğiz « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 06:32

Çiftçi: Engelleri birlikte aşacak, birlikte büyüteceğiz

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Engelliler Haftası dolayısıyla mesaj yayımladı.

Çiftçi: Engelleri birlikte aşacak, birlikte büyüteceğiz
Son Güncelleme :

15 Mayıs 2026 - 14:25

11 views
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Engelliler Haftası kapsamında sosyal medya hesabından yayımladığı mesajda birlik, dayanışma ve eşit yaşam vurgusu yaptı.

Bakan Çiftçi,”Bizler; her vatandaşımızın eşit imkanlara sahip olduğu, sosyal hayatın içinde güçlü şekilde yer aldığı, sevginin, anlayışın ve dayanışmanın büyüdüğü bir Türkiye için çalışıyoruz. Çünkü biliyoruz ki; aynı bayrağın altında, aynı değerlere gönül vermiş büyük bir milletiz. Engelleri birlikte aşacak, dayanışmayı birlikte büyüteceğiz.” dedi.

Her vatandaşın sosyal hayatın içinde güçlü şekilde yer aldığı bir Türkiye hedefiyle çalıştıklarını belirten Çiftçi, “Birlikte aynı milletin fertleriyiz. Bu birliktelik sizinle tamam.” ifadelerine yer verirken, engellerin dayanışmayla aşılacağını ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.