Çiftçi: Emniyette 19 bin 96 personelin ataması yapıldı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 05:51

Çiftçi: Emniyette 19 bin 96 personelin ataması yapıldı

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Emniyet Genel Müdürlüğü’nün 2026 yılı genel atama dönemi kapsamında 19 bini aşkın personelin yeni görev yerlerinin belirlendiğini açıkladı.

Çiftçi: Emniyette 19 bin 96 personelin ataması yapıldı
Son Güncelleme :

15 Haziran 2026 - 18:48

Bakan Çiftçi, Emniyet Genel Müdürlüğü’nün 2026 Yılı Genel Atama Dönemi kapsamında toplam 19 bin 96 emniyet personelinin görev yerlerinin belirlendiğini duyurdu.

Açıklamaya göre, atamalar kapsamında 1.528 amir ve 17.568 polis memurunun yeni görev yerleri netleşti. Personelin Türkiye genelinde farklı birimlerde görevlendirileceği bildirildi.

Mustafa Çiftçi, emniyet teşkilatı mensuplarının milletin huzuru ve devletin güvenliği için fedakârca görev yaptığını belirterek, yeni görev yerlerinde de aynı sorumluluk bilinciyle hizmet edeceklerine inandığını ifade etti.

Atamaların Emniyet Teşkilatı, personel ve aileleri için hayırlı olması temennisinde bulunan Çiftçi, güvenlik güçlerinin her koşulda devletin ve milletin emanetini taşıdığını vurguladı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.