Belediye Başkanı Genç’ten bayram yolculuğu uyarısı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 15:20

Belediye Başkanı Genç’ten bayram yolculuğu uyarısı

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Kurban Bayramı dolayısıyla yola çıkacak vatandaşlara trafik güvenliği konusunda uyarılarda bulundu.

Belediye Başkanı Genç’ten bayram yolculuğu uyarısı
Son Güncelleme :

26 Mayıs 2026 - 14:33

10 views

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, sürücülere trafik kurallarına uymaları ve direksiyon başında cep telefonu kullanmamaları çağrısı yaptı.

Başkan Genç, bayram ziyaretleri için şehir içi ve şehir dışına çıkacak vatandaşların dikkatli olması gerektiğini belirterek, özellikle araç kullanırken cep telefonu kullanımının ciddi risk oluşturduğunu ifade etti.

Açıklamasında çocuklara da seslenen Genç, “Çocuklar… Bugün farklı bir şey yapın. Arabaya binince annenizin ya da babanızın telefonunu siz alın” ifadelerini kullandı. Genç, “O arabadaki en değerli yük sizsiniz. O yüzden telefonlarını değil, gözlerini yolda tutsunlar” dedi.

Tüm sürücülere sabırlı ve dikkatli olmaları çağrısında bulunan Genç, “Sevdiklerimize sağ salim ulaşmak, bayramın en büyük sevincidir” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.