Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel, yayımladığı mesajda uzun ve yoğun geçen dönemin ardından öğrencilerin, öğretmenlerin ve velilerin sergilediği özveriyi takdir ettiğini belirtti.
Eğitim döneminin tamamlanmasına ilişkin memnuniyetini paylaşan Gürel, “Uzun ve yoğun bir eğitim dönemini geride bırakan öğrencileri, fedakârca görev yapan öğretmenleri ve çocuklarının eğitim yolculuğunda her zaman yanlarında olan velileri tebrik ederim. Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan sevgili öğrencilerimizi gönülden kutluyorum” dedi.
Karnelerin anlamı ve başarı kriterlerine değinen Gürel, “Karneler sadece notları değil, bir yıl boyunca gösterilen emeği, azmi ve öğrenme gayretini de yansıtır. Her öğrencimizin farklı yeteneklere ve güçlü yönlere sahip olduğunu unutmadan, başarıyı yalnızca notlarla değerlendirmemek gerekir” ifadesini kullandı.
Öğrencilere tatil dönemi için tavsiyelerde bulunan Gürel, “Öğrencilerimizi bu tatili sadece bir tatil olarak görmemelerini kitap okumayı, spor yapmayı, doğayla iç içe vakit geçirmeyi ve sosyal faaliyetlere katılmaya zaman ayırmalarını tavsiye ediyorum” şeklinde konuştu.
Yalova Belediyesi bünyesinde açılacak yaz kurslarına dikkat çeken Gürel, “Yaz döneminde çocuklarımızın hem eğlenmelerini hem de sağlıklı bir şekilde gelişimlerini sürdürmelerini önemsiyoruz. Bu amaçla Yalova Belediyespor tarafından açılacak spor kurslarımız, gençlerimize farklı branşlarda kendilerini geliştirme fırsatı sunacak” dedi.
Tüm gençleri etkinliklere davet eden Gürel, “Tüm çocuklarımızı ve gençlerimizi sporla iç içe, aktif ve verimli bir yaz dönemi geçirmeye davet ediyorum” ifadesini kullandı.
Başkan Gürel, eğitim camiasına şükranlarını sunarak açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
“Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın ve gençlerimizin sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir tatil dönemi geçirmelerini diliyorum. Eğitim camiamızın tüm değerli mensuplarına emekleri için teşekkür ediyor, yeni eğitim öğretim yılında yeniden başarılarla buluşmayı temenni ediyorum.”
Hibya Haber Ajansı