Başkan Genç, Yargı simülasyonunda başarılı öğrencileri ödüllendirdi « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 18:39

Başkan Genç, Yargı simülasyonunda başarılı öğrencileri ödüllendirdi

Trabzon Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde düzenlenen “Yargı Simülasyonu” programında dereceye giren hukuk öğrencileri, düzenlenen törenle ödüllerini aldı. Başarılı öğrenciler, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç tarafından makamında kabul edilerek ödüllendirildi.

Başkan Genç, Yargı simülasyonunda başarılı öğrencileri ödüllendirdi
Son Güncelleme :

22 Mayıs 2026 - 13:48

11 views

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi Hukuk Komisyonu koordinasyonunda, Trabzon Üniversitesi Hukuk Kulübü ve Hukuk Klinikleri Kulübü iş birliğiyle gerçekleştirilen program kapsamında öğrenciler, Trabzon Adliyesi bünyesindeki mahkeme salonlarında simülasyon duruşmalarına katıldı. Uygulama ile öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlanması ve gerçek yargı süreçlerini deneyimlemeleri hedeflendi.

Programda hakim kategorisinde Ahmed Said Başar 5 bin TL, savcı kategorisinde Tuğçe Rabiya Koç 2 bin TL ödül aldı. Davalı avukat kategorisinde Rümeysa Orhan ile Abdullah Barut, davacı avukat kategorisinde ise Nupelda İlgün ve Nisa Somer toplam 6 bin TL ödülün sahibi oldu. Ödül töreninde konuşan Ahmet Metin Genç, “Gençlerimizin hukuk alanındaki bilgi ve birikimlerini uygulamalı olarak geliştirebilecekleri bu tür organizasyonları çok önemsiyoruz” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.