Bakan Uraloğlu: İznik’e çevre dostu bir ulaşım altyapısı kazandırdık « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 22:02

Bakan Uraloğlu: İznik’e çevre dostu bir ulaşım altyapısı kazandırdık

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2024 yılında hizmete açılan İznik Çevre Yolu projesinin teknik detaylarını aktardı.

Bakan Uraloğlu: İznik’e çevre dostu bir ulaşım altyapısı kazandırdık
Son Güncelleme :

08 Haziran 2026 - 10:23

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2024 yılında hizmete açılan İznik Çevre Yolu projesinin teknik detaylarını ve çevreye olan olumlu etkilerini paylaşarak, projenin şehir içi ve transit trafik yoğunluğunu önemli ölçüde azalttığını bildirdi.

Proje kapsamında hayata geçirilen mühendislik çalışmalarına ve zaman tasarrufuna değinen Uraloğlu, “2024 yılında hizmete aldığımız İznik Çevre Yolu ile hem şehir içi hem de transit trafiğin kullandığı güzergâhtaki yoğunluğu önemli ölçüde azalttık” dedi.

Teknik detaylarını aktaran Uraloğlu, “15 dakikalık şehir geçişini 4 dakikaya düşüren proje kapsamında; 7,3 kilometrelik güzergahta 5 farklı seviyeli kavşak, 1 çift köprü, 9 altgeçit ve 4 tarımsal altgeçit köprüsü inşa ettik.” açıklamasını yaptı.

Bakan Uraloğlu, projenin ekonomik ve çevresel kazanımlarını vurgulayarak, “Zamandan ve akaryakıttan tasarruf sağlarken karbon emisyonunu da azaltarak İznik’e çevre dostu bir ulaşım altyapısı kazandırdık” ifadelerini kaydetti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.